A 2017/18-as tanév évzáró oktató tréningje, ahol összefoglaltuk a tanév során leadott előadásokat és egyéb oktatással foglalkozó konferenciák tapasztalatait.
Az egyetemi képzést is elérte a Z generáció. Készüljünk fel a generációra jellemző erősségekből és hiányosságokból előre!
Egy pszichológiai teszt (Riemann modell) ismeretterjesztő jellegű bemutatása és oktatási vontakozások átbeszélése.
Zaklatás/bántalmazás az egyetemen (Somogyi Levente)
Tantárgyharmonizáció a Növénytani Tanszék szervezésében
Kerekasztal beszélgetés a puskázásról (hallgatókkal)
Kortárs-mentor program az egyetemünkön (SAM-buddy)
Fordított osztályterem, eset alapú oktatási lehetőségek és a klinikai kompetenciák oktátása az állatorvosi egyetemeken (skills lab)
Előadás - Flipped classroom and case based learning (Sarah Baillie)
Előadás - Clinical skills in the veterinary curriculum (Sarah Baillie)
2018/19-es tanév évzáró oktatói tréningje, ahol a modern oktatási módszerekról és tartalmakról volt szó, illetve összefoglaltuk a tanévben megtarott tréningek tapasztalatait.
Softvets projekt: azegyetemi képzés célja, hogy a friss diplomások, esetünkben az állatorvosok versenyképes tudással lépjenek ki a hazai és az európai munkaerőpiacra. A modern orvosi képzésben egyre elfogadottabb az az álláspont, hogy a hallgatókat a hagyományos szakmai tudás mellett fel kell ruházni egyéb kompetenciákkal is (pl. kommunikáció, vállalkozói és digitális ismeretek).