Pedagógiai kompetenciák fejlesztése az Állatorvostudományi Egyetemen

2017 2018 2019

2017

2017. október 13.

2017. október 27.

2017. november 17.

2017. december 1.

2018

2018. január 31.

  • Esemény összefoglalója (még nem érhető el)

2018. április 12.

 

2018. június 28.

A 2017/18-as tanév évzáró oktató tréningje, ahol összefoglaltuk a tanév során leadott előadásokat és egyéb oktatással foglalkozó konferenciák tapasztalatait.

2018. október 05.

Az egyetemi képzést is elérte a Z generáció. Készüljünk fel a generációra jellemző erősségekből és hiányosságokból előre!

 

2018. október 19.

Egy pszichológiai teszt (Riemann modell) ismeretterjesztő jellegű bemutatása és oktatási vontakozások átbeszélése.

2018. november 16.

2018. november 26.

Zaklatás/bántalmazás az egyetemen (Somogyi Levente)

2019

2019. január 24.

Tantárgyharmonizáció a Növénytani Tanszék szervezésében

2019. március 08.

Kerekasztal beszélgetés a puskázásról (hallgatókkal)

2019. április 16.

Kortárs-mentor program az egyetemünkön (SAM-buddy)

2019. május 06.

Fordított osztályterem, eset alapú oktatási lehetőségek és a klinikai kompetenciák oktátása az állatorvosi egyetemeken (skills lab)

2019. június 27.

2018/19-es tanév évzáró oktatói tréningje, ahol a modern oktatási módszerekról és tartalmakról volt szó, illetve összefoglaltuk a tanévben megtarott tréningek tapasztalatait.

  • Modern oktatási módszerek és tartalmak (Reményi Judit, BME) 

2019. október 24.

2019. november 14.

Softvets projekt: azegyetemi képzés célja, hogy a friss diplomások, esetünkben az állatorvosok versenyképes tudással lépjenek ki a hazai és az európai munkaerőpiacra. A modern orvosi képzésben egyre elfogadottabb az az álláspont, hogy a hallgatókat a hagyományos szakmai tudás mellett fel kell ruházni egyéb kompetenciákkal is (pl. kommunikáció, vállalkozói és digitális ismeretek).

  • A Softvets projekt (Mándoki Míra)
  • Szekciók:
    • Kommunikáció
    • Vállalkozói ismeretek
    • Digitális ismeretek